Friday, April 10, 2009

My bahasa malaysia

Oleh sebab saya amat boring, jadi saya nak blog dlm bm supaya dpt memerah otak sy.. Segala kesalahan grammar/tatabahasa,vocabulary,ejaan amat dikesali.

Hari ini saya bangun pukul 11am. syok sangat la tidur. haha
Hari ini sama lah dgn hari2 yg lain.. Boring juga.. Sebab tak da benda lain boleh buat la, jadi saya online je. Online pun bukan best sangat, sebab sudah bosan.. Tv programme pun tak best. Tak ada Lee chong wei & koo kien keat pun minggu ini.. haiz... Saya sangat tak suka itu yoyo king, hafiz la.. Dia selalu kalah nyer. aiyoh! Menang 1 kali, kalah 3 kali, habiss lor. selalu saya tgk dia main ah, pun tak ada semangat... tgk dia main, saya naik api.

Adik2 saya pergi sekolah, tak da org untuk saya buli... sien sangat.. Walaupun hari ini hari jumaat, tapi saya rasa mcm biasa.. Dulu saya suka sangat hari jumaat, sebab the next day x da sekolah.. haha.. Apa lagi nak cakap ah, oh ya, saya nak beli twilight la, sebab saya blum tonton lagi.. saya rasa cerita itu best la.. haha... edward cullen itu hensem la.. tapi goku lagi hensem, saya rasaLAH.. huhu.. Next, saya nak sangat pergi ice skating la, walaupun saya sucks in it. Shobana kata Metro Point ada wa... Tgk kalau saya free, saya pergi check. haha..
Sekarang ni, dah baca BM saya kan, kualitinya turun mendadak kan??
Ya la, bm saya mmg merosot ah.. dats y i wanna write in bm la.. haha..

alright, sampai d sini dahulu..

*this post is so damn............ (add ur own word k)*
till then..

2 comments:

Waniefa said...

this post is so damn syok la..
huuhu
klaka 1 tau..besh2
u cn alwys improve ur BM la..
if u want to laa..if not talk rojak oso cn wut..heheh

Carolyn said...

haha.. dis is actually what i talk.. haha..
LOL.. rojak mmg best !!